Raamwerk | Dichtwerk

NE Studio’s in samenwerking met Poëziestichting Ongehoord!

.

Laat twintig beeldend kunstenaars en twintig woordkunstenaars samenwerken. Het resultaat: een drie maanden 24/7 expositie met twintig nieuwe kunstwerken op de ramen van de NEstudio’s, ateliers voor kunst. In de kunstwerken is poëzie verwerkt en/of hoorbaar via QRcodes in de nabijheid van het kunstwerk.

Op zondag 25 juni is het poëziepodium dat samen met (het grootste deel van) de dichters wordt ingevuld. Muziek is er van Marjolein Meijers (voormalig zangeres van De Berini’s) en er zijn artist talks.

Er is nog tot 10 juni de mogelijkheid om deel te nemen aan de poëziewedstrijd voor Rotterdammers en aan de masterclass van Peter Swanborn. Kijk op de website van de NE Studio’s voor meer informatie.

Dus ben je geïnteresseerd in Kunst, Rotterdam, Poëzie of muziek kom dan op 25 juni naar het openingsfestival van Raamwerk II.

.