Ongehoord!_icon_wit_64x64px_rgb

2022

Dit jaar gaat Poëziestichting Ongehoord! weer een gedichtenwedstrijd organiseren. Voor de 8ste keer alweer en dit jaar is het thema van de wedstrijd ‘Twist’. Eerdere winnaars van deze poëzieprijs waren onder andere Hervé Deleu, Alja Spaan en Anneke Wasscher. De laatste winnaar in 2020 was Sara De Lodder met het gedicht ‘Hoe wij als karretjes in elkaar passen’.

Prijsuitreiking

De prijsuitreiking van de gedichtenwedstrijd 2022 zal plaats vinden in de sfeervolle Jacobustuin (adres zie hieronder bij 2019) op zondag 18 september van 13.00 tot 17.00 uur. De shortlistdichters die meedingen naar de eerste prijs worden hiervoor uitgenodigd. Zij kunnen hun gedicht in de tuin voordragen waarna de prijswinnaars worden bekend gemaakt. Er zal muziek zijn ter afwisseling, eten en drinken voor de liefhebbers.

Zondag 7 juli hebben we weer ons  mooie podium in de Jacobustuin te Rotterdam

Jacobusstraat 103 – 109, 3012 JM Rotterdam

Aanvang 13:00 tot 17:00 ( met eventuele uitloop)

Hou de site en onze Facebook in de gaten voor eventuele nieuwe data en meer informatie

Al onze podia zijn gratis toegankelijk.

Rotterdam

elise_mathilde_fonds