Prijsuitreiking gedichtenwedstrijd 2022

Jacobustuin, Rotterdam
.

De gedichtenwedstrijd 2022 is van start gegaan en de eerste gedichten komen inmiddels bij ons binnen. Je kunt nog tot 31 juli 2022 je gedicht via dit adres insturen. Thema van de gedichtenwedstrijd is ‘Twist’. Voor de voorwaarden en dergelijke lees je het bericht hieronder.

De prijsuitreiking van de gedichtenwedstrijd 2022 zal plaats vinden op:

zondag 18 september van 13.00 tot 17.00 in de Jacobustuin (Jacobusstraat 103 – 109, 3012 JM) hartje Rotterdam, 5 minuten lopen van het Centraal Station.

De Jacobustuin is sinds jaar en dag een heerlijke plek middenin de stad en toch in het groen, waar de dichters die op de shortlist komen (de beste dertig gedichten) uitgenodigd worden hun gedicht voor te dragen. Als elke dichter dit gedaan heeft zal de jury (hierover later meer) de prijzen uitreiken. Er zal muziek zijn (ook hierover later meer) en eten en drinken voor de dichters en bezoekers.

De gedichtenwedstrijd van poëziestichting Ongehoord! wordt mede mogelijk gemaakt door de omwonenden van de Jacobustuin in Rotterdam en de Stichting Elise Mathilde Fonds.